Tuesday, 29 May 2012

bergabung lebih baik ! yeah ~

ASSALAMUALAIKUM ..

huihuihui , hello readers , visiters or wat ever jadah ape orang-orang panggil korang kann .. haha . maaf tatabahasa yang tunggang lagi terbalik nih . hum , kauorang-kauorang neyh sihat-sihat belaka ke ? kalau tak sihat kann . please rajin-rajinkan diri kauorang untuk bangun dan memakan ubat kauorang . aku risau korang nanti sakit lagi teruk apabila bace entry belog aku yang macam orang giler+sewel nih . haha . hem , tapikan , alang2 korang dah masuk ke belog aku neyh , silalah rajinkan diri anda sebanyak 100% untuk membaca , memahami dan mendengar curhat yang aku baru nak bercerita nih . huhu . btw , sebelum aku bercerita dengan tak tahu berapa panjang atau lebar neyh , aku nak suruh kauorang dengar lagu neyh dulu . 

KAU SAHABAT KAU TEMAN !



hurm , camne ? tau kan lagu neyh ? dipopularkan oleh kumpulan hijjaz . huh ! this lagu adalah lagu favourite aku sehh . bile lagu nih terpasang or lagu neyh aku nyanyi sendiri ke , confirm secara automatically . air mata aku akan bercurah-curahan macam hujan lebat . haha . *ngarot lagi-ngarot lagi* . lagu neyh amat menusuk di kalbuku bak keris menikam . haha . hidup tanpa sahabat adalah tidak bermakna kerana kita tidak akan dapat hidup tanpa seorang sahabat . bagi aku , sahabat begitu penting tatkala aku sedih or gembira ., masalah yang aku hadapi jugak boleyh diringankan kerana hadirnye sahabat2 aku yang sporting lagi menceriakan hidup aku nih . kini , aku rase sangat gembira seperti tiada  satu masalah pon yang aku hadapi . heehee . *jiwang ta?* . lagu neyh lha yang aku nyanyi malam-malam untuk diorang sume . okayy kan ? haha . *jangan kate aku over okeyh* . wop3 , aku tak nak tulis terlalu panjang coz nanti kauorang malas bace pulak kan . hehe .



WE ARE THE GENG ~
  1. NIK MOHD HAZRUL NUR SYARIZ  BIN NIK SEPIAN 
  2. AKRAM HAKIM AL FITRI BIN CHE SALLEH
  3. MOHAMAD FAHIM BIN ROSLI
  4. NOR ARES BIN YAHYA
  5. AISHAH BINTI ZULLKEFLEE
  6. ZARIF HAZWAN BIN SALIM
PERTANYAAN ?
  • nak tengok gambar diorang ke ?  *sabar wokk ! *
  • hensem ke diorang neyh ?   *tak hensem tapi awesome dan comell*
  • sporting ke diorang nih ?     *sporting giler beb wa nak cakap*
UNTUK PENGETAHUAN KAUORANG !


=>AKU SAYANG KAWAN AKU<=
=>AKU TAK NAK KEHILANGAN DIORANG<=
=>JANGAN SESEKALI RAMPAS KEBAHAGIAAN KAMI<=
=>SAYANG KAUORANG KETAT-KETAT TAU KAWAN<=
=>RINDU KAUORANG RAPAT-RAPAT<=

SUDAH CUKUP SUDAH , CUKUP SAMPAI DI SINI SAJA . HAHA .
sampai bertemu kembali okayy ! byeeeee ~~~~~~           ====>

           SAYANG KAUORANG SANAD2 !







SELAMAT MENDENGAR OKAYY ? HAVE A NICE DAY ~

No comments:

Post a Comment