Monday 28 May 2012

tanpa tujuan kodd !

    ASSALAMUALAIKUM



hello visiters , how are you dear ? hurm , today . aku tak dek mende sangat pon nak update blog neyh . cume gatal tangan jewp . coz sudah berkurun aku tidak menghupdatekn nye . hah ! sebelum terlupa , thanks kepada kawan aku yang sudi merajinkan diri , duduk depan lappy , ipad or wat ever la ape yg die gune nyh kan aku untuk mengedit belog aku yang aku rase macam ape ntah nihh . haha . btw , cantik kau edit belog aku neyh . hehe . serius okayy ! tak tipu . sumpah cantekk .==>fairuza cunna<==

huihuihui , aku rasa sangat bosan hari nih , tak tahu lah kenape . #padahal hari2 bosan# .. haha . ari nyh jugak aku rase macam nak cekik je minah sorang neyh .. ==>fathihah<== coz banyak wat aku geram hari nih , first die wat aq geram coz die pakse aku lalu depan umah EX die , huh ! padahal ex die tuh tak dek pon kat rumah . saje nak menggatalkan diri n menggedikkan diri die . hoho . yg kedua , die sound kawan baik die . #kawan baik aku jugak kudd# . yang ke tiga ? hurm . die ajax aku pergi lepak umah ex die tuh . aku tak kesah ngat yang tuh coz aku pon memang nak jumpe mamat tuh . nak tanye perkembangan die . huh ! caring toi aku . haha . *koya kejap* . hem , dalam masa kami lepak tuh kan . tibe2 . haha . ade lah sorang minah neyh . oppss ! 'perempuan' lha kan , datang kat tempat kami lepak . yang neyh arh wat aku hilang mood ckidd ary neyh . die an , sebokk nak tanye pointer aku berapa . "hey , aku tau lah ko pandai , tak payah lah kan nak banding2 result ngan aku , aku tau lah aku tak sepandai kau trial pmr aku 4a je . kau 7a . tapi tolong arh respect ckidd , ingat aku xdek perasaan kodd " . hurm , dah ! tutop cerite pasal tuh . 

malam , urm . best lah jugak coz dpat jugak akhirnye dgar suare adek kesayangan aku yang sudah lame aqu tak dengar . nak-nak baru nyh die merajuk ngn aku . perh ! sedih giler dow aku time tuh . nak nangis pon ade . "aku sayang kau lah budak , tolong ahh paham " . skarang die dah oke kudd ngn aku . ta mrajuk dah kodd . hem , walaupon awak ade akak angkat laen dek , tapi akak tetap sayang awak ! dunt wurry okayy . hem , miss adek sangat2 taw . walaupon dudok berjauhan tapi akak still ingat dekat awak .   aku nak sangat tengok die pakai baju yang aku bagi kat die tuh . hem , tapi biar lah , ape yang aku nak die pkai je . and harap die tak buanglah  baju tuh . walaupon baju tuh tak mahal and tak branded . okeyh ! sudah pasal die . tak leyh cite lebeyh2 . ngee ~

hem , sape lagi eak ? hah ! aida ngan ira . kesengalan berlaku tanpa diundang , diinvite and disedari . haha . #kekoyaan dan kegilaan berlaku# kami berskyping sebentar ~ . sebentar ke ? lame lah jugak . dekat lah jugak sejam . tak kering gusi aku gelak dengar celoteh - celoteh dorang yang lagi lucu dan kelakar tuh . ade arh peluang nak masuk lawak pontan . huhu . aida xcited giler tengok gambar laki . padahal laki tuh tak dek lah nsem mane kan . haha . maklumlah , orang sekolah perempuan neyh laen ckidd . pantang nampak laki . teruja habis . haha . aida2 .. ira ? hurm , bese lah die . masih duduk di p3tra yang tersergam indah dengan panorama yang nyaman lagi dingin tuh . huhu . ira , x[e2 . kau duduk lah kat situ . naikkan name skolah untuk SPM 2013 nanti . hope dapat result gempak and banggekan sekolah aku yang tercinta dan sekolah yang aku rindu - rindui . hee ~ .........

huh ! sudaa lettuw , aku dah penat nak hupdated panjang-panjang coz tangan aku pon sudah mulai kerem dan kejang disebabkan bawak moto lame sangat tadi . haha . padahal jalan yang same je aku lalu . orang yang duduk mesyuarat tepi jalan pon aku rase dah jemu dah sbb asyik orang yang same je lalu jalan tuh . haha . tapi hape aku peduli ? kampung aku . suke hati aku la kan ? haha . biarkan orang nak cakap pe . asalkan aku bahagie sudaa . aku ta kacau hidup orang pung . entry kali ini berakhir kat cni je kodd , hehe . sampai ketemu lagi yaa . babaiii . 


HOMEROOM KHAIRUL AZWAN'12

best lha jugak kodd . aku tetap bersyukur coz dapat ahli2 homeroom yang cengginih .
happy . suke buat lawak . so aku jadi tak bosan bile ade xtvt homeroom . 

LONG LIVE KA !



memasak je loo !
posing kat depan umah PAPA KA .







No comments:

Post a Comment