Monday, 28 May 2012

tengok sendiri ahh ~



APA YANG SAYE CUBA BUAT ?

sabar !
kan sabar itu separuh daripada iman !

actually , xdek pape pon sebenarnye . cuma menggatalkan tangan utk taip jadaah ape pon aku ta taw lhoo . hehehe .  jum nyanyi jum . aku tahu suare korang sdap . moh !

Kenangan Terindah
Artist: Samsons

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun 
Aku mampu tuk mengenangmu

Darimu...

Kutemukan hidupku

Bagiku...

Kau lah cinta sejati

Ooh...

Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan 
Yang terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

Ooh...


lagu neyh sangat bermakne bagi aku . lagu neyh membawa kepada persahabatan kami 9 orang !
btw , nak ucap trimas kat 'geng2 aku semua coz korang selalu gembirakan aku dgn telatah korang ' .
korang the best bagi aku . bersyukur aku dapat kawan macam korang tau . SAYANG KORANG KETAT-KETAT . RINDU KAUORANG RAPAT-RAPAT . WE ARE ALWAYS TOGETHER ! 

No comments:

Post a Comment