Thursday 29 November 2012

What the sad !

assalamualaikum . hari neyh xdek cerite ape sgadd cume nak kuahkan perasaan jew kat cny . hari nih , aku rase geram sgadd . bukan ape , perkara kecik je kodd . tapi entah lhaa . aku bengang ngan sorang budax neyh , tak nak sebut nama ! aku geram ngan die sebab die memperbesarkan perkara yg kecik jew kodd . tapi aku tak nak lhaa salahkan die 100% . salah aku jugak , sape suruh tak kol die kann , tapi seriously , aku xdek kedit nak kol die . aku gayot ngan orang pon sebab orang tuh yang kol aku . kenapa kau salahkan aku sebab tuh ?? kenapa ? cakap je lhaa yang kau memang dah tak sayang aku kann , huh ! tapi .... AKU SAYANG KAU LHAA SENGETT !!! semua adek2 angkat aku , aku tak layan sebab aku sayang kau tau tak . kau tak penah kan nak hargai semua tuh ?? thanks buat aku sedihh . tapi ape2 pon . aku sayang kau ! SAYANG KAU ! FAHAM !!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment