Saturday 1 December 2012

si mata bulat !

assalamualaikum readers ! sihat-sihat belaka keh ny .. aku hope kauorang sihat jew lhaa . haa ! aku tak dek pape pon na cerita tapi atas permintaan budak sengett sorangg tuh , aku pon merajinkan tangan tok tulis , haha . neyh tuan empunya diri yang digelar senget tuh !



nama die NUR FARAHANA ARTIKAH BINTI ISMAIL . you all can call her fana . haha . die ney membe ngan aku sejak tadika lagi . lame kann , dah 11 tahun masa berlalu . aku tetap lagi membe ngan die malah sejak aku masuk smkp3tra , aku makin rapat ngan die .hurm , entah lhaa kenape . hehe .. padahal wktu dekadd sksr dulu , aku dengan set2 aku asyik berperang mulut jew ngan die neyh . haha , betul tak nor ? #ngaku jelhaa#

hurm , pukul 3 pagi tadi , si sengett nih IM aku . aku ingatkan die nak wat pe . rupe-rupenye die suruh aku edit die punye twitter . haha . dengan edit die punye gambar . edit punye edit ,maka terhasillah  


haha , agak lawak disitu sebab aku nih bukan jenis yang suka edit gambar , sekali disuruh editkan . memang aku tibai je lhaa ape2 pon , lantak kau arr nor ! huuhuu . cantik ke tak ke , yang penting aku dah buadd . hahax . tuh lhaa , IM aku awal2 lagi . nape lha tak esok luse jew . hahax . dah siap edit gambar then aku pon edit lhaa die punyer twitter . haha . nak tengok hasil nukilan aku ? cari lah twitter die :) 

tuh je lhaa kodd aku nak cerita pasal si budak sengett sorang neyh . sampai jumpe lagi dengan entry yang baru okayy , thanks for coming buddyz . #muahpipikirimuahpipikanan#

No comments:

Post a Comment