Wednesday 14 December 2011

takottttttt !!!!!!!!!!!!



hi readers ... lame dah aku tak update blog neyh ... bukan ape ... xdek citew arh nk cakap kat korang , korang , n korang ... huhu ... aku bosan sebenarnye dok rumah nih ... keje aku bangon , makan , tgok tv , dok dpn lappy n tdow ... tuh lha rutin aku seharian .. hem .. kadang2 ade la jugak gi jalan petang2 tuh ... huhu .. merempit ngn mmbe2 .. opps ! jgn ingat aku minah rempit pulak ... huhu ... sowie lau ape yg aku tulis neyh tak menarik untuk dibace .. hanya sekadar suke2 je aku wat mnde neyh ... nk meluahkan ape yang tersirat kat dalam aty neyh ... hehehe ...



memandangkan tajok aku ary neyh berjudul "takottttttttt!!!!" ... huhu .. aq nak share ngn korg about PMR rsult ... huh ! takot asenye bile dah taw result akan kuar ble .. hem ... agak2 berape lah aku dapat , membe2 aku dapat , supupu sepapat aku dapat ,sedare mare aku dpt.. hehe .. sume aku nak sebut .. jangan marah eak ! erm .. mintak2 lah aku , n korang , n korang , n korang dapat straight 9A ... n bagi yang tak amik arab ,, hope korang dapat straight 8A ... amin ...


em ,, aq nak ckp yang aku tak yakin aku akan dapat 9A coz arb mmg aku tak target langsung aku dapat A coz aku bukan reti sangat pon arb neyh ... time fom 1 n fom 2 , aku tak concentrate pon nak blajar arab coz ingat kan boley tak amik arb time fom 3 ... masuk2 fom 3 , perh ! cikgu ckp,korang akan stay dalam kelas c n semua kne amik arab ... mmg aku ase nak nangis arh time tuh .. em ,, tapi nak wat cmne an ,, redha je la dgn nasib yang menimpa diri... hehe..


taon depan an ,, aku cadang aku nak pindah skolah lau aku dapat result okey coz aku nak cari pengalaman baru , kawan baru , n sume nye baru lah .. huhu ...( berangan jew aku ni kan ) ... huhu ... lau boley an ,, aku dah tak nak skola kat tempat aku sekolah sekarang ...bukan aku tak suke tapi my dad , mum , grandpa , n grandma aku mengharap giler aku dapat skolah yang bagus2 .. so ! you think you can dance ? haha ... merepek pulak ... so , aku akan berusaha untuk tunaikan permintaan diorg ... aku nak sangat wat dowg hepi n balas budi dowg ... erm ... aku nak sangat try idop kat mrsm , sbp . o sekolah2 bagus yang laen ... 


but ...... aku tak mengharap yang aku boley dpt mrsm coz soalan yang aku jawab baru ni ,, waktu ujian kecenderungan mrsm ... soalan die .. perh ! susah tahap gaban ... puas aku perah otak aku nak jawab solan mate tuh ... seb baek tak pecah otak aku neyh .. huhu ... bape soalan je yang aku dapat jawab .. em ,, mklumlah ,, aku bukan terer ngt pon... hem ... dlu waktu aq terpilih msuk mrsm nyh mase fom 1 ,, xdek lha nk pkse2 .. adoi...  bpk lah... hem ... 


alang ckp sal pkse neyh .. aqu teringt kat dax sowg nyh .. nme die MOHD ZULFAKAR BIN WAZAN ...  you all can call him joi , fakar o ape2 je lha ...yg aku taw aq pggl dye joi je... dye tgah pkse skrg nyh .. final kt ILPKL ...esok last ,, arp2 r last pper nyh kau wat yg terbaek joi.. huhu... kami sentiasa mndokan kejayaan kau .. hehe .. hem ,, aku rapat jugk lah ngn die neyh ... hem,,, kat ilpkl ,, asenye die amik course kemahiran berkomputer ... lau tak cilap aku lha ... huhu ... hem... die ade 4org adek beradik... die yg sulong .... hem... umo dye aq tak pasti la ...huhu.... die neyh baik,sporting n ceria sokmo .. huhu .. ye ke joi ? em... tol lha ... sporting gler dye neyh ...hem ... joi neyh dah ade awex ... huhu .. mklm lah,, org nsem an ... spe xnk... hem... nk tgok muke dye ta ? meh aku tunjuk kt korg sume eak ... 



harh .. nie lah die insan yg bergelar zul fakar itu ... hensem ta ? huhuhu .... 


harh ... nih dye ngn adek brdik dye ... yg tengah tuh pulk , nme dye kamil ...sebaye ngn aku...tggu result perikse ... hem... yg tpi skali,, pling pndek tuh .. opps ! sowie .. hehe .. nme dye haiqal... skolah sme tmpt ngn aku ... huhu... hem,, dah lah .. penat dah jari aq neyh nk menulis ... dengan lappy aq neyh wat hal .. aish!mmg bengang aku seharian nih ...  k lha bubye readers ... 

#salampelukciumkirikanan#

No comments:

Post a Comment