Friday 23 December 2011

sad moment yaww !!!!


sorie for everything frenz ... hem , sedeyh bile ade membe kite yang nak pindah an ? huish ! sedey3 ... tak tau lah nak bayangkan camne bile aku terpakse jaoh dari membe2 rapat aq ... sanah , nisa , husna , eykein , pykah , nor , ema , mira , wana , dax2 bilik aku ,tyah , lela , n the others ... hem , frenz ! korang mesti tinggalkan aku nnti .. masing2 dapat skolah baru .. hurm ! tapi tak pe ... kite dapat jumpe lagi an ? insyaallah ..  congrate to mmbe2 aku yang dapat result cemerlang n sume lah ... korang dah wat yang terbaik ... :)




ema , tyah , khalida , sanah , nisa


nisa


tyah , sanah 


eykein


nor , ema , pykah , pikah arif


dax 3 bijaksana


syue , pukah , tyrah , ecah


ecah , eykein , nadzirah 


ecah , pukah ,nana , khalida , mira , azie


liza , aimiey


ira 


jenny , aida


dax gi imtiaz


husna , shida , pukah , aku , syera , tkah , pqah , gha , syera rom


husna


dax bilik aku


hanim 


lela , pykah , ecah


qila , pikah , lela


farah , aku , qilah razak


dax pompuan 3b


hazira , pukah , lela
==============================================================>

hem ,, sorie pade pic2 yang xdk .. sorie ... tapi yang korang perlu ingat ... > I LOVE U ALL <  ...jangan lupe aku taw korang ... huhu ... miss u all dear !

'kalau' lah aku pindah taon depan , huhu , kalau k ,, mesti aku akan merindukan korang3 ... orang yang selalu berseni kat wall aku , n macam2 arh ... nak taw ? huhu ...  neyh ... > syauqi n nud < ... hahaxx ,, pasangan ideal...



syauqi


nud

=========================================================>

haha , tuh je lah kot , skit tangan dah aku menaip neyh ... em , ope korang tak marah aku curi gambar korang k ,, sorie for everything frenz ! that's all .... #salampelukciumkirikanan#



No comments:

Post a Comment